Bedankt voor je bestelling

Je ontvangt de bevestiging van je bestelling in je mailbox. Let op: deze kan in je spam terechtkomen.

De kaarten kun je op de dag van de voorstelling vanaf een uur voor aanvang ophalen bij de genodigdenbalie van Introdans in de entree van het theater.

We zien uit naar je komst!

FAQ

Wanneer ontvang ik de kaarten/bevestiging?

Direct na het bestellen van de kaarten ontvangt u een bevestiging per mail. Deze kan in uw spam terechtkomen. Let op: dit zijn niet uw toegangskaarten. In de week voor de voorstelling ontvangt u nogmaals een bevestiging met meer informatie over uw bezoek.

U kunt uw kaart(en) ophalen bij de genodigdenbalie van Introdans in de entreehal van Stadstheater Arnhem. De entree is vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling geopend.

Moet ik alle verplichte velden in het formulier invullen?

Het is inderdaad verplicht om alle velden in te vullen. Zo kunnen we u bereiken met belangrijke informatie over de voorstelling.

Mijn kaarten worden afgehaald door iemand anders, hoe geef ik dit door?

We horen het graag als iemand anders in plaats van u uw kaarten komt afhalen. Geef dit alstublieft door aan Dorris van Oeveren via dorris.vanoeveren@introdans.nl.

Kan ik mijn eigen zitplaats uitkiezen?

Nee, het is niet mogelijk uw eigen zitplaats te kiezen. Introdans wijst alle gasten een zitplaats toe. Bij aankomst ontvangt u dus toegangskaarten met daarop een rij- en stoelnummer.

Als u meerdere toegangskaarten heeft gereserveerd, zorgen wij ervoor dat uw zitplaatsen zich naast elkaar bevinden.

Kan ik de vrijkaart ook gebruiken voor de voorstelling op een andere dag?

De uitnodiging is geldig voor de data die op de uitnodiging vermeld staan. Bent u verhinderd en zou u de voorstelling toch graag in een ander theater willen bezoeken? Neem dan contact op Dorris van Oeveren via dorris.vanoeveren@introdans.nl, dan kijken we of we iets voor u kunnen betekenen.

Is het mogelijk een tegoedbon van Musis en Stadstheater Arnhem of een Podium Cadeaukaart in te wisselen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk via ons reserveringsformulier. Wilt u gebruik maken van een cadeaukaart, dan dient u uw kaarten te bestellen via het betreffende theater of www.podiumkaart.nl. Let op: indien u kaarten reserveert via zowel Introdans als het theater, is het niet mogelijk om zitplaatsen naast elkaar te reserveren.

Ik heb een rolstoelplaats nodig. Waar geef ik dat aan?

Laat ons in het opmerkingenveld van het reserveringsformulier weten dat u een rolstoelplaats nodig heeft. Wij zorgen ervoor dat u en rolstoeltoegankelijke plaats in de zaal krijgt.

Ik heb besteld, maar ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dat?

Wilt u meer kaarten bestellen? Dan is het mogelijk uw bestelling te wijzigen. Neem contact op met Dorris van Oeveren via dorris.vanoeveren@introdans.nl en geef aan hoeveel kaarten u extra wilt reserveren.

Komen er minder gasten mee? Dan horen we dat ook graag. Neem hierover contact op met Dorris van Oeveren via dorris.vanoeveren@introdans.nl. Let op: wij geven geen geld retour op al betaalde kaarten.

Ik heb besteld, maar geen bevestiging ontvangen. Is het wel goed gegaan?

Soms kan het even duren voordat u de bevestiging ontvangt. Open ook uw spammailbox, het kan zijn dat de mail daarin zit.

Heeft u na een dag nog steeds geen mail ontvangen en twijfelt u? Neem dan contact op met Dorris van Oeveren via dorris.vanoeveren@introdans.nl.

Ik ben verhinderd, kan ik de kaarten doorgeven aan iemand anders?

Onze uitnodiging is strikt persoonlijk. Het is dus niet mogelijk om uw uitnodiging over te dragen aan iemand anders.

De link werkt niet meer, kan ik toch nog kaarten via jullie reserveren?

Wanneer de link niet meer werkt is de RSVP gesloten en kunt u geen kaarten meer bestellen. Wel is het mogelijk om te kijken welke plekken er nog vrij zijn bij het theater.

Blijf op de hoogte